Header H
Informatieformulier aanvang huur

Informatieformulier aanvang huur

Wij ontvangen graag je gegevens om de huurovereenkomst op te maken.

Hartelijk dank voor je bevestiging om jullie onderneming binnen een van onze panden te vestigen. Om de huurovereenkomst op te maken hebben wij een paar gegevens van je nodig. Zie onderstaande vragen. Hartelijk voor het invullen van het formulier!

NB. Voordat wij de huurovereenkomst op kunnen maken zullen wij je eerst financieel screenen op solvabiliteit binnen het online platform Zkr. (Debiteurzeker) die haar data onder meer ophaalt uit de bij de KvK gedeponeerde financiële jaarcijfers. Op basis van deze cijfers en eventuele opmerkingen c.q. aantekeningen in het dossier stelt  Zkr. volledig geautomatiseerd een financiële beoordeling vast. Op basis van de uitkomst van deze screening, kunnen wij bij een hoger risico, nadere gegevens en/ of een toelichting vragen c.q. aanvullende voorwaarden stellen.

Contact gegevens

Naar dit e-mailadres zullen we tevens de functionele service mailings aangaande je huurovereenkomst en informatieve mails inzake events, marketing en community activiteiten versturen.

Facturatie

Naar welk e-mailadres mogen wij de facturen sturen?                        

Contactgegevens voor calamiteiten

Voor zeer urgente zaken ontvangen wij graag jouw gegevens waarop je bereikbaar bent?                        

Postverwerking

Indien beschikbaar op jouw locatie: Voor het melden van binnengekomen pakketten sturen wij je een mail. Op welk e-mailadres wil je dat ontvangen?

Mijn omgeving

Binnen onze locaties gebruiken wij een online-systeem waarin je jouw documenten en de voor jouw locatie relevante documenten in kunt zien. Ook kun je hier meldingen maken over jouw ruimte of locatie. Op welk e-mailadres wil jij een account aan laten maken voor deze omgeving?

Extra e-mailadressen indien gewenst

Functionele service mailings over jouw huurovereenkomst.                        

Informatieve mails over events, marketing en community activiteiten.

Flex- en vergaderruimtes

Op onze locaties bieden wij diverse flex- en vergaderruimtes aan. Op welke e-mailadres wil je een account hebben op jouw flex- en vergaderruimtes omgeving?

Wij vernemen graag op welke social media je actief bent

Cilinder en sleutels voor jouw ruimte
Naast de tags die je aangevraagd hebt om het pand en het terrein te betreden koop je bij ons bij start huur verplicht een cilinder per deur. Wij brengen je éénmalig € 149,- excl. BTW per cilinder in rekening. Bij einde huur krijg je deze cilinder(s) van ons mee.

Heeft jouw ruimte meerdere deuren, dan wordt op de extra deuren een gelijksluitende cilinder geplaatst, indien gewenst met een draaiknop aan de binnenzijde.

Verhuis je intern binnen één van onze locaties dan kunnen wij de cilinder(s) overzetten naar jouw nieuwe ruimte(s). Extra sleutels kan je zelf bijbestellen met het certificaat dat je bij de koopcilinder(s) ontvangt bij oplevering van jouw ruimte. Deze cilinder(s) maken onderdeel uit van een centraal sluitplan van jouw locatie. Een afwijkende c.q. eigen cilinder is dan ook niet toegestaan.

Bedrijfsnaam voor bewegwijzering
Om jouw bezoekers de weg naar jouw ruimte gemakkelijk te laten vinden maken wij gebruik van bewegwijzering. Vul hieronder de bedrijfsnaam en/of handelsnaam in die we mogen gebruiken.

Extra diensten
Naast onze dienstverlening bieden wij onze ondernemers nog een aantal extra diensten. Heb je interesse? Vink dan een of meerdere optie(s) aan en wij nemen contact met je op.

Dank voor het invullen

Je bent bijna ingeschreven voor onze nieuwsbrief. Er is een bevestiging via e-mail naar je onderweg.